Mijn ideale klant? Als Virtueel Assistent richt ik mij op een bepaalde doelgroep, een doelgroep die bij mij past. Voorop staat dat ik een persoonlijke klik en vertrouwen in een samenwerking belangrijk vind.
Ik richt mij op bewuste en inspirerende ondernemers. Ondernemers die de vrijheid voelen om eigen keuzes te maken en hun eigen pad te bewandelen. Dat zij stevig in hun schoenen staan, vertrouwen hebben in hun eigen kunde en het zichzelf waard vinden. Voldoende zelfliefde om ongeacht de mening of oordeel van een ander doen wat hen te doen staat, wat goed voelt en niet wat ‘hoort’. Ondernemers die dit proces kennen, hebben doorlopen, erin zitten of dit proces willen aangaan.
In een marketing cursus van Anne Raaymakers heb ik in 2020 de opdracht gekregen om een brief te schrijven aan mijn ideale klant. Ook dit was een proces, dit hoort bij mijn puzzel van het ondernemerschap. Graag deel ik mijn brief met jou, mijn brief aan Vida, mijn ideale klant. Met dank aan Anne voor de opdracht.

Herken jij je in Vida ?
Wil je blijven waar je nu bent of wil jij de volgende stap zetten?
Graag nodig ik je uit voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek om samen te sparren over jouw bedrijf.
Of wil jij (eerst) zelf aan de slag om meer structuur en overzicht te ervaren in jouw bedrijf.
Vraag dan mijn 5 gratis tips aan van tools & programma’s voor meer structuur en overzicht.
*Vida is een fictief persoon. Volgende week deel ik meer over Vida en haar praktijk, waarbij ik een dag uit het leven beschrijf en vanuit mijn kennis en kunde advies aan haar geef.
Wat heb jij jouw ideale klant te vertellen ?
Dit artikel is eerder gepubliceerd in oktober 2020. Het artikel is inmiddels geoptimaliseerd en voorzien van nieuwe content.
0 Reacties